#PAU2017 : Bunga PPBM Memang Parti Sampah Kutip Ahli Tepi Jalan!!!


Parti sampah Bunga PPBM hanyalah parti sampah yg ditubuhkan madey kutty utk menyambung legasi penyamunan saja.. semua harap maklum!!! Sampah tetap sampah...jangan sembang kemas jika 12 org saja mai AGM.. jadi apa masaalah nak spin sana sini. Terimalah kenyataan PPBM parti sampah yang sememangnya diakui Mahathir pun.. Sampah tetap sampah tidak kiralah kat pasar malam.. pekan nat mahupun ditempat pembuangan sampah..

Admin nak habaq satu ja... kenapa Nasir Jamaludin ni nak sentap dengan statement dari Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kubang Pasu Dato Hasmuni Hassan pasai apa ? Memang sudah jadi hakikat yg telah termaktub dalam sejarah bahawa UMNO ditubuhkan di Istana Johor. UMNO ditubuhkan hasil kesedaran umat Melayu untuk bersatu padu di dalam satu wadah perjuangan tanpa dibatasi tembok semangat kenegerian yg sempit.

Juga sudah termaksud dalam sejarah bahawa PPBM ditubuhkan setelah UMNO buang sampah "Boboi dan Muhyiddin". Akibat kecewa melihat anak manjanya dibuang bagaikan sampah, sang bapak yg hatinya penuh dengan dendam kesumat telah tubuh parti baru yg dinamakan PPBM. Ahli2 PPBM juga dikutip dari sampah2 yg UMNO buang, contohnya seperti Nasir Jamaludin dan isterinya sendiri.


Ahli2 PPBM juga dikutip dari tepi2 jalan dan pasar malam. Pakai sumbat ikut dan depa saja..dan yg jadi ahli pun sekadar syok2 saja bila pi pasar malam ada orang suruh isi borang. Jadi sebab itulah bila nak buat Mesyuarat Agung peringkat Cawangan, Bahagian ataupun Pusat, sampai hari ini PPBM belum mampu melakukannya. Sebab depa pun tak kenai orang yg mai isi borang jadi ahli PPBM dan lebih lawak lagi bila yg tukang kutip borang ahli pun tak pernah ada pengalaman. Jadi bila nak buat Mesyuarat Agung..mampuih nak cari ahli bagi cukup korum. Kes tu la Mesyuarat Agung PPBM sampai hari ini Mahathir, Muhyiddin atau Boboi tak mampu buat.

Lekeh gila. 
Parti pun parti SAMPAH - SARAP buangan UMNO. Jadi statement yg dibuat oleh KP UMNO Bahagian Kubang Pasu adalah TEPAT, PADAT dan PADU !!! Harap Nasir Jamaludin terima hakikat SAMPAH adalah SAMPAH biarpun direcycle.


SHARE THIS

Author:

Previous Post
Next Post