#Kemeriahan Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri ADUN Bukit Lada.



Kelangsungan Kemeriahan sambutan Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri ADUN Bukit Lada Dato Ahmad Lebai Sudin yg diadakan di perkarangan Pusat Khidmat ADUN Bukit Lada,Pokok Sena malam tadi.
Kehadiran Tetamu dan Masyarakat Melayu dan berbilang bangsa menunjukkan "Permuafakatan" yang cukup menggambarkan kepimpinan yang berwibawa ADUN Bukit Lada dgn Masyarakat setempat. Pemimpin yang berjiwa rakyat sentiasa disayangi rakyat tidak mengira bangsa dan agama.



Lebih daripada 8000 orang hadir membanjiri khemah2 yg disediakan hingga ada yg mengambil inisiatif untuk duduk berkelah di atas rumput yg dilapik dengan suratkhabar bersama sahabat taulan dan keluarga.

Anak2 masa depan tidak melepaskan peluang bersalam dengan Dato Ahmad Lebai Sudin



Duit Raya buat Anak2 masa depan .. meriahnya Aidilfitri buat mereka.


Antara Tetamu yang hadir.... jelas menggambarkan kemeriahan majlis rumah terbuka aidilfitri ADUN Bukit Lada.



Majlis Diserikan lagi dengan Alunan Muzik Tradisional Tempatan.


Banyak juadah2 menarik disediakan pada tahun ini dengan tarikan utamanya adalah pulut durian. Pengunjung juga dikejutkan dengan persembahan bunga api yg menerangi ruang udara angkasaraya bandar Pokok Sena.



Terima kasih buat Dato Ahmad Lebai Sudin dan keluarga yg menyantuni para tetamu dengan penuh mesra. Insyaallah berjumpa lagi ditahun hadapan. SALAM AIDILFITRI & Maaf Zahir Batin dari ADUN Bukit Lada, Dato Ahmad Lebai Sudin dan Keluarga buat semua yang hadir di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Beliau. 


Salam dari Admin Blog Muafakatkedah.blogspot.com
#MuafakatKedah.

SHARE THIS

Author:

Previous Post
Next Post